2015. dec 29.

Miről szól ez a blog?

írta: architectgirl
Miről szól ez a blog?

Először is szeretném röviden összefoglalni a blog lényegét: Azért indítottam el ezt a blogot, hogy segíteni tudjam azokat, akik a BME építészmérnöki karára szeretnének menni, vagy csak érdeklődnek az iránt, hogy mégis mit tanulnak ott. 

Én most kezdtem az egyetemet, 2015-ben, tehát most éppen az első vizsgaidőszakom közepén tartok. 

 

Még mielőtt ide jöttem volna, nem teljesen tudtam, hogy mire számítsak az egyetemmel kapcsolatban. Néhány dolgot teljesen másképp mondtak nekem, mint ahogy én azt megtapasztaltam. A legtöbb olyan dologról, ami érdekelt volna a karral kapcsolatban, azokat meg sem tudtam találni sehol, még ismerősöm sem volt, akit kérdezni tudtam volna. 

Tehát a hozzám hasonló, mindent tudni akaró egyedeknek írok :D (Ha olvassák majd ezt. Remélem, hiszen azért írom, hogy segítsek.)

 

Elképzeléseim szerint ez a blog a saját tapasztalataimról fog szólni, hogyan kerültem be, mit kellett ezért megtennem. Milyennek élem meg az egyetemet, milyen óráim vannak, azokat részletezni... Szóval a célom az, hogy ha valaki beleolvas a blogomba, az tisztábban lássa, hogy milyen kihívásokat fog elé állítani az építszkar.

 

- A

Szólj hozzá